„Gra marek”

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 45,00 zł 45.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Czym jest książka „Gra marek” Oleksija Filanowskiego
Technika tworzenia marek na przykładach dużych ukraińskich firm.

TEMAT KSIĄŻKI
Branding i marketing, biznes i przedsiębiorczość.

JAK ZWIĘKSZYĆ SZANSY SWOJEGO BIZNESU NA SUKCES
Po pierwsze stworzenie świetnej marki to sztuka, ale z drugiej strony system dobrze zdefiniowanych kroków, które firma musi wdrożyć. Aby osiągnąć sukces, marketer musi myśleć kreatywnie, rozumieć wszystkie etapy budowania i kształtowania marki. Jak stworzyć markę „od zera”? Czy to w ogóle możliwe? Jak zamienić klasyczną firmę w ikonę? Czy każda firma potrzebuje marki? Książka „Gra Brandowa” ujawnia odpowiedzi na te częste pytania marketerów i przedsiębiorców.

KOMU Spodoba się KSIĄŻKA „GRA MARKI”
Marketerzy, szefowie działów marketingu, stratedzy, marketerzy marek, właściciele firm.

KSIĄŻKĘ WARTO KUPIĆ ! DLACZEGO?
W książce „Gra marki. Jak zwiększyć szanse powodzenia swojej firmy” marketer Ołeksij Filanowski wyjaśnia, czym jest prawdziwa marka na przykładach dużych ukraińskich i światowych firm, jak ocenić stan i perspektywy własnej marki oraz zaplanować jej pomyślny rozwój.

O FILANOVSKYM, CO O MARKETERZE I AUTORZE KSIĄŻEK
Olexii Filanovskyi jest właścicielem agencji marketingowej „Filberry”. Kierował procesem tworzenia „od podstaw” takich marek jak „Prime”, „Truth”, „Natural Source”, „Snow Panda”, „Bigl”, „Crafta” i innych. Prowadził proces repozycjonowania „Revo”, „Shake”, „Prom” i „Foxtrot”. „Gra o markę” nie jest pierwszą książką Filanowskiego i została opublikowana na podstawie wcześniejszego sukcesu podręcznika marketingu „Główna książka o marketingu”.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl