„Wojna w 140 znakach. Jak media społecznościowe zmieniają konflikty w XXI wieku”

Dostępność: na wyczerpaniu
Cena: 57,00 zł 57.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

O KSIĄŻCE
Co jest najważniejsze na wojnie? Większość odpowie na tę broń. I to prawda, ale we współczesnym świecie broń to nie tylko artyleria, miny i kule, ale także słowa, narracje, konstrukty i historie. Współczesne pole bitwy przeniosło się do świata wirtualnego i zwycięstwo w wojnie informacyjnej jest nie mniej ważne niż zwycięstwo sił fizycznych. o wpływie sieci społecznościowych na przykładzie trzech konfliktów: Izrael – Hamas, USA – ISIS i Rosja – Ukraina .

DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „WOJNA W 140 ZNAKACH”
David Patrikarakos wyjaśnia, dlaczego wojna informacyjna może mieć poważniejsze konsekwencje niż ostrzał na polu bitwy. on oglądał jak na Ukrainie rozpoczęła się rosyjska kampania propagandowa, która sprawiła, że ​​miliony ludzi uwierzyły w „faszystów z Kijowa”, „ludzi z Bandery, którzy piją krew rosyjskojęzycznych dzieci” i „ukrzyżowanych chłopców”. Autor podaje wiele przykładów tego, jak słowa i narracje w sieciach społecznościowych wpływają na myśli i działania ludzi.

O AUTORZE
David Patrikarakos to brytyjski reporter, pisarz i mówca TEDx. Pracuje w gorących miejscach Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Jego artykuły i raporty są publikowane przez Financial Times, New York Times, Wall Street Journal, Reuters, The Guardian.

jak słowa i narracje w sieciach społecznościowych wpływają na myśli i działania ludzi.

O AUTORZE
David Patrikarakos to brytyjski reporter, pisarz, prelegent TEDx. Pracuje w gorących miejscach Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Jego artykuły i raporty są publikowane przez Financial Times, New York Times, Wall Street Journal, Reuters, The Guardian.

jak słowa i narracje w sieciach społecznościowych wpływają na myśli i działania ludzi.

O AUTORZE
David Patrikarakos to brytyjski reporter, pisarz, prelegent TEDx. Pracuje w gorących miejscach Europy Wschodniej i Bliskiego Wschodu. Jego artykuły i raporty są publikowane przez Financial Times, New York Times, Wall Street Journal, Reuters, The Guardian.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl