„Gra marek”
Opis
Czym jest książka „Gra marek” Oleksija Filanowskiego
Technika tworzenia marek na przykładach dużych ukraińskich firm.
TEMAT KSIĄŻKI
Branding i marketing, biznes i przedsiębiorczość.
JAK ZWIĘKSZYĆ SZANSY SWOJEGO BIZNESU NA SUKCES
Po pierwsze stworzenie świetnej marki to sztuka, ale z drugiej strony system dobrze zdefiniowanych kroków, które firma musi wdrożyć. Aby osiągnąć sukces, marketer musi myśleć kreatywnie, rozumieć wszystkie etapy budowania i kształtowania marki. Jak stworzyć markę „od zera”? Czy to w ogóle możliwe? Jak zamienić klasyczną firmę w ikonę? Czy każda firma potrzebuje marki? Książka „Gra Brandowa” ujawnia odpowiedzi na te częste pytania marketerów i przedsiębiorców.
KOMU Spodoba się KSIĄŻKA „GRA MARKI”
Marketerzy, szefowie działów marketingu, stratedzy, marketerzy marek, właściciele firm.
KSIĄŻKĘ WARTO KUPIĆ ! DLACZEGO?
W książce „Gra marki. Jak zwiększyć szanse powodzenia swojej firmy” marketer Ołeksij Filanowski wyjaśnia, czym jest prawdziwa marka na przykładach dużych ukraińskich i światowych firm, jak ocenić stan i perspektywy własnej marki oraz zaplanować jej pomyślny rozwój.
O FILANOVSKYM, CO O MARKETERZE I AUTORZE KSIĄŻEK
Olexii Filanovskyi jest właścicielem agencji marketingowej „Filberry”. Kierował procesem tworzenia „od podstaw” takich marek jak „Prime”, „Truth”, „Natural Source”, „Snow Panda”, „Bigl”, „Crafta” i innych. Prowadził proces repozycjonowania „Revo”, „Shake”, „Prom” i „Foxtrot”. „Gra o markę” nie jest pierwszą książką Filanowskiego i została opublikowana na podstawie wcześniejszego sukcesu podręcznika marketingu „Główna książka o marketingu”.