„Kryzys wzrostu. Jak nie akceptować małych wyników w biznesie”

Dostępność: brak towaru
Cena: 69,00 zł 69.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Co to jest książka „Kryzys wzrostu. Jak nie zadowalać się małymi wynikami w biznesie” Robert Sutton, Huggy Rao
Jak rozwijać się ilościowo i nie tracić jakości.

TEMAT PUBLICZNY
Biznes.
< br />CO JEST O KSIĄŻCE „KRYZYS WZROSTU. JAK NIE zadowalać się małymi rezultatami w biznesie” ROBERTA SUTTONA I HUGGIE RAO
Profesorowie Uniwersytetu Stanforda, Robert Sutton i Huggy Rao, zauważyli podczas jednego ze szkoleń, że uczestnicy zadawali to samo pytanie w różnych wariantach: jak stale się rozwijać, jednocześnie utrzymywanie relacji z klientami i jakość produktów lub usług? Skłoniło to naukowców do opracowania na podstawie badań uniwersalnych rekomendacji, które pomagają skutecznie wzmacniać ich pozycje. Niezależnie od tego, czy powiększasz personel startupu z Doliny Krzemowej, niezależnie od tego, czy poprawiasz sprzedaż piwa, czy otwierasz nowe szkoły.

DLA KOGO JEST KSIĄŻKA KRYZYSU WZROSTU
Dla właścicieli i menedżerów firm, każdego, kto chce rozwijać własny biznes.
< br / >DLACZEGO WARTO PRZECZYTAĆ KSIĄŻKĘ
W tej książce autorzy zidentyfikowali główne problemy skalowania, przed którymi stoi każda organizacja. Sformułowali także pięć zasad, które pomagają osiągać znaczące rezultaty.

O AUTORACH
Robert Sutton jest autorem bestsellerowych podręczników zarządzania, doktorem nauk w zakresie psychologii organizacji, wykładowcą na Uniwersytecie Stanforda i Stanford Business School. Magazyn Businessweek umieścił go w pierwszej dziesiątce „gwiazd szkół biznesu”, osób mających wpływ na kształtowanie się współczesnego myślenia biznesowego. Autor bestsellera „Nie ma miejsca dla idiotów” (Nasz format).

Haggy Rao jest profesorem zachowań organizacyjnych i zasobów ludzkich, wykłada w Stanford Business School, prowadzi seminaria i jest dyrektorem akademickim kilku programów zarządzania na Uniwersytecie Stanforda.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl