Dawaj, żeby otrzymać. Krótka historia o wielkim pomyśle na biznes

Dostępność: na wyczerpaniu
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 30,00 zł 30.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

'

  • Światowy bestseller!

  • teraz jest zawarte w światowym rankingu TOP-100 książek biznesowych, które trzeba przeczytać!


„Kiedy ludzie to słyszą tajemnicą sukcesu jest dawanie, przeważnie się uśmiechają... A jednocześnie większość z nich nie odnosi takich sukcesów, jakie by chciała”.

Dla uwagę czytelników, historia ambitnego młodzieńca o imieniu Joe, który dążąc do sukcesu, robi w tym celu, jak się wydaje, wszystko. Jednak pomimo największych wysiłków Joe coraz częściej ma wrażenie, że im ciężej pracuje, tym bardziej odległe wydają się jego cele. Pewnego dnia, desperacko chcąc sfinalizować ważną transakcję pod koniec nieudanego kwartału, szuka rady u legendarnego konsultanta – enigmatycznego Pindara, którego jego lojalni zwolennicy nazywają po prostu Prezesem. W ciągu następnego tygodnia Pindar przedstawia Joe kilku odnoszącym sukcesy „dawcom”, którzy uczą go, jak otworzyć się na moc dawania. Ta książka jest filozofią biznesu opartą na człowieczeństwie i relacjach międzyludzkich. Uczy, że biznes nie musi być twardy i bezlitosny, ale może sprawiać przyjemność Tobie i ludziom wokół Ciebie.

  • "To niesamowita książka to najlepiej rzuca światło na zasady miłosierdzia, obfitości, pomocy i sukcesu.” – Stephen R. Covey, autor książki The Speed ​​of Trust, bestsellera New York Timesa.

  • „Właściwe przypomnienie dla nas wszystkich, że świat jest bogaty i nagradza tych, którzy to robią hojnie”, - dr Lois P. Frankel, autorka książek See Jane Lead i Nice Girls Don''t Get the Corner Office.
< p>


Autor książki, Bob Berg, jest prawnikiem, autorem szeregu popularnych książek, których łączny wolumen sprzedaży przekracza milion egzemplarzy! Jest także popularnym mówcą i liderem Ruchu Go-Giver, którego głównym produktem są usługi doradcze, których tematyka zawarta jest w serii wydawniczej „Giving to Get”. Wśród klientów firmy są czołowi liderzy biznesu, trenerzy i sportowcy, dzisiejsi przywódcy polityczni.'

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl