Powszechnie uważa się, że każdy z nas ma kontrolę nad własnym życiem. Uważamy, że każdy z naszych wyborów jest rozsądny i zrównoważony. Ale czy tak jest naprawdę? Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad tym, w jaki sposób podejmujesz decyzje? Czy próbowałeś prześledzić proces, który zachodzi w Twojej głowie? Czy analizujesz wszystkie za i przeciw, aby upewnić się, że podejmujesz właściwą decyzję? W swojej książce Predictable Irrationality, ekonomista behawioralny Dan Ariely obala pogląd, że zachowujemy się wyłącznie racjonalnie. Profesor bada codzienne sytuacje i pokazuje, jak oczekiwania, emocje, normy społeczne i inne niewidoczne i pozornie nielogiczne siły wpływają na naszą zdolność do jasnego myślenia. Pyta: "Zastanawiam się, czy to zachowanie jest wyjątkiem, czy regułą?", stawia własne hipotezy i przeprowadza ciekawe eksperymenty. Autor dzieli się wynikami swoich eksperymentów w tej książce i oferuje ciekawe wnioski, które można zastosować w życiu zawodowym i osobistym.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.