Umysł: wszystko jest w porządku! Masz pracę, dach nad głową, jedzenie i przyjaciół. Emocje: coś jest takie smutne. Jeśli doświadczyłeś podobnych uczuć i nie mogłeś zrozumieć, co jest nie tak, ta książka jest dla Ciebie. Dziennikarz Mark Livin i psychoterapeuta Ilya Poludyonny w prosty sposób opowiadają o emocjach i uczuciach. Uczą, jak rozszyfrować wiadomości, które otrzymujesz na czacie z samym sobą: "Jesteś smutny od kilku dni. Zwróć na to uwagę". Lub: "Wygląda na to, że jesteś zazdrosny o swojego przyjaciela, który znalazł nową pracę. Może nadszedł czas, abyś i ty coś zmienił." Książka składa się z 20 rozdziałów. Każdy rozdział poświęcony jest konkretnemu uczuciu lub emocji: złości, zazdrości, urazie, wstydowi, samotności itp. Autorzy przedstawiają teorię w popularny sposób, wyjaśniają tematy na przykładach z własnego życia i dzielą się ćwiczeniami do pracy nad nimi. Mark i Ilya wspólnie tworzą najpopularniejszy ukraiński podcast o psychologii "W prostych słowach", który zainspirował tę książkę. P. S. Książka nie powiela podcastu "W prostych słowach".
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.